Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Mołoniewicz Jan Marek
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gastronomia
(2)
Restauracje
(2)
Sprzedaż
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Kulinaria
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Przygotowanie sprzedażowe lokalu, zarządzanie cenami, efektywne menu, skuteczne promocje, psychologia sprzedaży.
Rozdział I Co każdy sprzedawca wiedzieć powinien 1.Trochę psychologii dla praktyków 2.Mowa ciała, czyli co mówisz, nawet kiedy się nie odzywasz 3.Co to jest parajęzyk i jakie ma znaczenie w komunikacji Rozdział II Lokal, który dużo sprzedaje 1.Przygotowanie lokalu 2.Różne rodzaje obsługi 3.Prezentacja dań 4.Dywersyfikacja działalności gastronomicznej Rozdział III Menu, które dużo sprzedaje 1.Elementy dobrego menu 2.Ważne drobiazgi 3.Rodzaje prezentacji menu 4.Oferta bankietowa 5.Grafika karty 6.Układ i liczba dań i napojów 7.Liczba kart menu 8.Jak wybrać najlepszą nazwę dla dania 9.Co dodatkowo umieszczać w menu 10.Błędy w prezentacji menu Rozdział IV Ceny sprzedaży 1.Wycena dań 2.Rodzaje cen 3.Zasady ważne przy zarządzaniu cenami sprzedaży 4.Zmiany cen Rozdział V Promocje, które dużo sprzedają 1.Kiedy warto robić promocje cenowe 2.Jakie dania promować 3.Rodzaje promocji 4.Budżetowanie i rozliczanie promocji 5.Ważne aspekty dobrych promocji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Zaszady obsługi, relacje z gośćmi, techniki sprzedaży, szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu.
Rozdział I Goście, którzy dużo i chętnie kupują 1.Potrzeby gości 2.Psychologia a obsługa gościa w praktyce 3.Lojalność gości 4.Kluczowi klienci, czyli VIP-y 5.Trudni goście 6.Goście straceni Rozdział II Pracownicy, którzy dużo sprzedają 1.Wygląd pracownika 2.Nastawienie jest najważniejsze 3.Ogólne zasady obsługi 4.Komunikacja z gościem 5.Wyjątkowy serwis Rozdział III Techniki sprzedażowe w lokalu 1.Ogólne zasady skutecznej sprzedaży 2.Sprzedaż kelnerska 3.Rezerwacje stołów 4.Sprzedaż przez ladę 5.Sprzedaż telefoniczna dostaw i wynosów Rozdział IV Sprzedaż imprez zorganizowanych 1.Goście a klienci 2.Relacja z klientami 3.Proces sprzedażowy 4.Przygotowanie i przedstawienie oferty 5.Końcowe negocjacje i zamykanie transakcji 6.Umowa bankietowa Rozdział V Szkolenie personelu sprzedażowego Rozdział VI Motywowanie personelu sprzedażowego 1.Motywowanie finansowe 2.Motywowanie emocjonalne 3.Motywowanie finansowo-emocjonalne 4.Zasady motywowania w pigułce Załącznik: Sprawdź swój lokal. Audyt przygotowania sprzedażowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149770 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności